2011. február 9., szerda

Párna /tutorial/

Mivel a takaró anyagából a két színből összevarrt oszlopokból maradt kb. fél- fél méter, ezért futotta még két párnára is.


Kiszabtam 2-2 db 6,5, 5,5, 4,5, 3,5 cm-es csíkot és összevarrtam két különböző blokkot.





Miután csak a világos anyagból maradt,  / abból sem sok/ ezért mindkettőnek abból csináltam keretet.





A takaró hátoldalát sima fehér lepedővászonból varrtam. A széléből maradt bő 10 cm, ebből 36 cm-es darabokat vágtam és a megfelelő méret varrtam.




A párna alja felöli csíknál bevarrtam egy 20 cm-es tépőzárat.
Színükkel összefordítva összeállítottam a párnát és a szélét teljesen körbe összevarrtam, majd letisztáztam.





Ezután a tépőzárnál kifordítottam és kitömtem.
Persze a vasalások a varrás után megvoltak. 





Ilyen lett!


Varrd meg te is!


€dit

1 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Kedves Edit!
Most én kérnék segítséget Tőled! A Vasarely takarónak van vm. titka, hogyan kell szabni a négyzeteket? Esetleg van rá gyors módszer?
Köszönom előre is!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...