2011. május 14., szombat

TELEFONTOK /TUTORIAL/

Kicsit rendhagyó almás blokkot varrtam, mert ugye haladni kell a korral. 
R-Fiam kedvenc márkája az Apple, ezért ez volt a megvarrandó blokk témája.



Színes filcekből 1,5 cm-es csíkokat szabtam és varrogattam egymáshoz a minta szerinti színösszeállításban.




Majd az alsó papírsablon alapján 6 cm-es almát vágtam belőle ollóval + csuma.

Gomblyukvarró üzemmódban felvarrtam a szürke alapra /amit előbb a telefon méretére szabtam/,  kicsit kitömtem a belsejét flízzel, hogy domború legyen.




Aztán a teljesség kedvéért még rá is hímeztem a nevét, hátha valaki nem ismerné ezt a márkát. Az utolsó betű hímzése kb. addig tartott, mint az egész tok megvarrása.



Természetesen, mivel nem telefon a telefon, ha nincs hozzá fülhallgató, ezért a kellő helyen lyukasztóval behatoló nyílást raktam a fülhallgató dugójának. A hátulja tépőzárral záródik.


Puha és védi a telefont a külső hatásoktól és a portól. Ez a lényeg.

Vesztemre találtunk a neten egy szuper képet /szintén "almás"/ amit kinézett R- Fiam, hogy ez neki nagyon tetszik és ilyen takarót kér, csak kék színekkel.




Ha van valakinek ötlete a kivitelezéshez szívesen veszem!

Varrogatós hétvégét mindenkinek!

€dit




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...