2011. május 10., kedd

TŰZÉS ÉLESBEN /TUTORIAL/

Ma nem bírtam tovább, csináltam egy kukacos tűzést élesben egy olyan anyagra amit ajándékba szánok.
Azért előbb kipróbáltam egy mintán is.


Annyira belejöttem, hogy csináltam egy virág motívumot is. Imádom a virágokat, nagyon sok van a kertemben. Főleg a különleges virágúakat gyűjtöm. Ezért a foltvarrásban is szeretem a virág motívumokat. Ezt a tűzést egy amerikai blogon láttam. Hát nem egyszerű, sokat kell gyakorolni.

Amikre még mindig nagyon figyelni kell:
1. Az egyenletes mozgatás.
2. Többet kellene megállni és igazgatni az anyagot.
3. Sajnos a rugós talpamról letört a talpmozgató szár, /holnap cseréli a kedvenc boltosom/ ezért az anyag mozgatása nem ment zökkenő mentesen.
4. Még mindig nem tudom beállítani tökéletesen a szál feszességet.


Ezután kezdtem bele az éles munkába. Mivel a virág minta nem ment túl jól, a kukacolás mellett döntöttem.


Nagyon tetszik az eredmény. Már kislány koromban is szerettem a steppelt anyagokat. Azért van még miben javulni!


Köszönöm, hogy benéztél. Te már kipróbáltad a tűzést?
Írj róla nekem!

€dit

3 megjegyzés:

Varga Györgyi írta...

Nem semmi, amit pár nap gyakorlás után művelsz! Nagyon ügyes vagy! Csak azt sajnáltam, hogy a virágmotívum nem látszik jobban. Szívesen megnézném az eredetit is :O)

ursa minor írta...

Edit, nagyon ügyes vagy! Eddig csak csendben figyeltem az ügyködésed, de most már nem bírom tovább és meg kell szólalnom! :)
A tűzéssel én ugyan még csak barátkozóban vagyok, de remélem hamarosan én is tudok majd ilyen szép dolgokat csinálni :)
Ja, a virágosat én is szívesen nézegetném ;)

vatikati írta...

Nagyon tetszik, amit csinálsz. Jó látni a fejlődésedet. Így már a kezdők is bátrabban bele mernek vágni. Nekem is hiányzik a talp a géphez, talp nélkül nekem sem megy. Majd egyszer el is jutok érte :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...