2011. augusztus 22., hétfő

"Magyarország terítő" célba ért

A múlt héten átadtam Holland barátainknak az ajándékokat.
A fő ünnepelt Feri aki a terítőt és felesége Carin aki a kiegészítőket kapta, nagyon örültek!


A végleges mérete 120 x 110 cm-lett az eltérés abból adódik, hogy a képek 10 x 15 cm méretben kerültek az anyagra. A képeket /sokan kérdezték/ a Makói Mozaik reklámstúdióban csináltattam. Én vittem az előre felszabott natúr vásznat és a képeket és ők rávarázsolták. Szívesen segítek ha valakinek ilyesmire van szüksége keressen priviben.
Életem első saját készítésű szegélyezése volt ez a darab /már úgy értem, hogy nem bolti ferdepánt/, izgultam, hogy jó legyen. A tűzés is elég nagyszabású művelet volt /nekem/ de szép lett. Na nem egy bonyolult minta, és nem is átlátszó cérnával van amivel eredetileg akartam, mert azt sajnos az én gépem nem szerette.


A fényképeken pedig magyarországi nevezetességek vannak. A fő helyen pedig a kedvenc találkahelyünk a holland barátokkal.




Most már a karácsonyi projekteken gondolkodom. Gyűjtöm a szebbnél szebb mintákat amiket talán sikerül nekem is megvalósítani.



Mindenkinek kellemes varrogatás e nyári hőségben!

€dit

5 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon gyönyörű lett!Gratulálok!

LuAnn írta...

What a beautiful, thoughtful gift for your friends. I am sure they will enjoy it. I love the colors you used.

Medora írta...

Nagyon szép lett. Óriási meló lehetett,de megérte.

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon-nagyon szép lett! Gratulálok! :-)

Katyi írta...

Nekem is nagyon tetszik! Gratulálok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...