2011. szeptember 29., csütörtök

Alapfokú tűző tanfolyam


Már régóta dédelgetett vágyam, hogy részt vegyek egy tűzőtanfolyamon. Biztosan mindenki ismeri Ágit /Csoki folt/ akivel megbeszéltük hogy tartana itt nekünk egy alaptanfolyamot, hogy mi délalföldiek ne utazgassunk annyit. Tehát kérném, hogy akit érdekelne az jelentkezzen nálam valamilyen formában, mert még az időpont alakulóban van.



 Esetleg szívesen látnánk Romániából és Szerbiából is foltvarrókat. 
Bővebb felvilágosítást e-mailon, vagy telefonon kaphattok! 
Eddig 2 fő biztos és még kellene legalább 8, úgy hogy lányok tűzésre fel!!!! 

Várom a jelentkezőket!

€dit

3 megjegyzés:

Amy-kreatív írta...

Szia!
Kár, hogy annyira messze laksz, én is szívesen részt vennék Ágiék tűzés tanfolyamán...
De ami késik, nem jön korán... :)))

Csitri írta...

Szia Edit!
Engem is érdekel!

vatikati írta...

Szia!
Szeretnék én is szépen tűzni, de nem megy. Pedig vettem talpat is. Kell vegyek egy másik bobint, hogy pontosan be tudjam lőni a cérnát, és valahogy rá kellene beszélni a kezem, hogy megfeszítse az anyagot. Úgyhogy egy ilyen tanfolyam nekem is bejönne, de Szentendre nincs közel hozzátok.
gratulálok a gyönyörű munkákhoz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...