2011. szeptember 2., péntek

Boszorkánykonyha

Minden félelmem beigazolódott az anyagfestéssel kapcsolatban.
Először is itt kisvárosunkban 3 festékboltban is voltam mire egyben egyáltalán találtam ruhafestéket, na de nem ám Colombust amit ugye mindenütt dicsérnek, hanem egy "noname" fajtát. Ezzel kezdtem neki. Minden utasítást betartva főzögettem szorgalmasan.



A főzővízbe raktam sót, kevergettem kb. fél órát.


Aztán lecsöpögtettem és irány a hideg ecetes víz.

Szárítás, vasalás és az eredmény. Hát nem vagyok elragadtatva.

1.  Először is a szinek. Vettem Rubin és Sötétlila festéket. Kaptam mályva és kék anyagokat.

2. Féltem, hogy foltos lesz  ez is bejött.

3. Hiába minden ecetes öblítés /főleg a kék/ még az 5. öblítő vízben is nagyon fogott.

Ezt ne tessék utánozni. Azért majd még egyszer nekifutok ha végre valahol be tudok szerezni Colombus festéket. De lehet, hogy bennem van a hiba.


Egyébként mint színek nem csúnyák, csak ugye nem ilyet akartam.

 Ezért szeretem a matekot. Ott 2+5 az mindig 7. Nem 6 és nem 8. Ennyi.

Talán mégis csak meg kell várnom a legközelebbi pesti látogatásom az anyagbeszerzéssel. Egyébként postán is ezért nem merek rendelni, mert képen ilyen, ha ide ér akkor meg olyan.



Ha valakinek van ötlete mit ronthattam el kérem segítsen nekem!

Szép napot! Azért még nem adom fel!

€dit


3 megjegyzés:

Kaccat írta...

Szia a szín különbségre nem tudok tanácsot adni,
de Columbust Szegeden lehet kapni, gyakorlatilag minden festékboltban, mondjuk teljes színválasztékot én egy helyen találtam (ha még be nem zárt) a Mérey utcában a festékboltban. Igaz, hogy kétszer annyiba került mint máshol, de ott tényleg a teljes színskála megvolt.
Állítólag sót kell tenni a főzővízbe, hogy ne jöjjön a színe, még én sem próbáltam, bár én nem is fazékban főztem, hanem mikróztam, sokkal gyorsabb, én pedig türelmetlen vagyok :D

Editfolt írta...

Köszi, délután beküldöm a férjemet oda. És mikróban hogy csinálod?

Borga írta...

Szia!Columbus festéket innen is tudsz rendelni:
http://textilorszag.hu/webshop/
Bár,ha mást nem rendelsz,nem tudom,mennyire éri meg postaköltséggel együtt?Esetleg,ha levélként küldi...
A festéssel kapcsolatban sajnos nem tudok tanácsot adni.Pedig én sokat festek,de nem anyagot,csak fehérneműkelléket,gumit,kapcsot,ilyesmit.Arra nagyon jó,egyenletesen fog,és a színe sem megy!Amikor anyagot próbáltam,viszont nekem is mindig foltos lett:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...