2011. szeptember 12., hétfő

Saját Jelly Rolls

Nem titkolt vágyam, hogy egyszer kipróbáljak egy amerikai Jelly Rolls tekercsből készíteni valami szép dolgot. Addig is míg eljutok a vágyam tárgyáig, csináltam magamnak sajátot.


Ezután a négy színű csíkot összevarrtam és négyzetekre kiszabtam.



Variáltam őket egy kicsit és a legjobban tetszőt kiválasztottam.





Az utolsó lett a nyerő. Először gondolkodtam különböző tűzéseken, de végül úgy döntöttem, egy díszöltéssel   szépítem még.


A széleket saját anyagából kézzel készítettem.
Mérete: 42 x 42 cm.


Azért szeretnék egyébként mindenképpen kipróbálni egy ilyen igazi Jelly Rolls-ot, mert akár hány felvételt nézek az anyag széle náluk soha nem "foszlik". Nem tudom ennek mi az oka. Annyival másabb az anyag, vagy a vágástechnikájuk más vagy mi az ok?

Mostanában szeretnék egy varrógépet venni. Kérem ha valakinek van tapasztalata a Janome gépekről, ossza meg velem, vagy ha másikról van vélemény azt is.

Nézd meg a többi foltvarró oldalát is itt és itt
Örülök, hogy benéztél ma!  

€dit





itt

7 megjegyzés:

Csitri írta...

Nagyon szép lett!

Anyinyóka írta...

Nagyon szép lett, és ez a tűzés nagyon feldobja.
Nekem Janome DC4100-as gépem van. Januárban vettem, és nagyon szeretem. Sok ajándék talp van hozzá, tud betűket és mintákat hímezni. Még rengeteg kiaknázatlan lehetőség van benne.

Lynette írta...

This is so pretty! I love the embroidery stitching that you put along the darkest edges.

Kaccat írta...

Nagyon szép lett!
Ahogy én néztem, azért nem foszlik nekik, mert cikk-cakk vágóval van vágva. Lehet kapni olyan kést, csak nem tudom, hogy azzal milyen vonalzó mellett lehet vágni.
Nekem is Janome DC4100-as van, júniusban volt 1 éves, nagyon szeretem. Az egyetlen hátránya, hogy a talpnyomás nem állítható, így díszítő öltéssel nem tudok vele steppelni, mert az alsó anyagot összeráncolja, így szendvicset csak kukacoló talppal vagy felső anyagtovábbítóval lehet (de a felső anyagtovábbítót nem ismerem, hogy azzal pl lehet e használni a díszítőket.)
Egyébként ár/érték arányban nagyon megéri, bármelyik Janome.
ez a talpnyomás állítás is csak ebből a modellből maradt ki, a többi tudja.
Ja és ne a Baráth-nál akarj Janome-ot venni, mert le fogja fikázni, mivel nagyon haragszik a Szép Gáborra, hogy sokkal olcsóbban adja :D

szkornelia írta...

Klassz lett. A jelly rollok széle valóban cikk-cakkolva van, emiatt nem foszlik, ellenben rettenetesen jön a szösz belőle. Múltkor rátettem egyet egy sötétszürke egyszinű anyagra, és alig bírtam lesöpörni a rengeteg szöszt.

Nekem 3160-as Janome QDC gépem van. Nagyon szeretem. A korábbi Lidis gépemmel összehasonlítva érezhető, hogy mennyivel erősebb, és nagyon szép egyenletes a varrásképe. Ha van kérdésed csak írj.

Szkornelia

æble írta...

Great job on the quilting. I think you picked out a great layout.

Barb in Mi írta...

Real pretty quilt and great stitches!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...