2011. október 16., vasárnap

Vasárnapi helyzetjelentés...

..varrásról, virágról, főzésről.
Nálunk már éjszaka bizony mínuszok vannak. Ezért behordtam a lakásba a teraszról a virágokat. Normális esetben ezeket vissza kellene vágni, pihentetni teleltetni kellene.
De hát tele vannak virággal és bimbókkal!!! Kinek van szíve ezeket levágni? Nekem nincs, úgy hogy most tele van az előszoba velük. A kisebb fiam péntken az iskolából hazatérvén így szólt: Mi van itt, virágbolt?




Befejeztem egy korábbi terítőt. Lehet, hogy még emlékeztek ennek a blokknak 4 féle változatát mutattam meg nektek, kinek melyik tetszik, de sajnos úgy jártam vele hogy amikor elővettem újra hogy most már megvarrom egy 5. variációt sikerült összerakni amit végül is megvarrtam. Így néz ki.


Egy másik korábbi művemből pedig zsepitartókat csináltam.


Közben az egészséges étkezés jegyében káposztás csirkét sütöttem ebédre. Fenséges lett!


Csináltam még pirograffal névjegyet is egy ajándék mellé.



Már nagyon várom a holnapi tűzős tanfolyamot. Készítek majd róla képes beszámolót nektek!

Mindenkinek köszönöm a látogatást!

€dit






1 megjegyzés:

Denise :) írta...

Haha! It does rather look like a flower shop! Happy Sunday, Edit! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...