2011. december 3., szombat

Csak úgy!

Van az úgy hogy az ember nem is tudja minek fogjon.
Először is kellett SOS egy tolltartó. Amolyan pasis kivitelben. De természetesen  volt pár paraméter megadva: kb. 4 toll férjen bele, ne foglaljon nagy helyet, ne zörögjön, könnyen ki lehessen venni belőle a tollat.... ezek olyan pasis instrukciók.



Mondhatni apró fecnikből készült mert még mindig a terítő maradványait fogyasztom. Végül azt hiszem minden kritérium teljesült.

Közben végre elkészült a mi karácsonyi terítőnk is az ünnepi asztalra.


 És persze tűzés. Először csak rajzolgattam. Egy amerikai blogbarátnőm egy zentangle tanfolyamon volt, arról számolt be minap. Az ő mintáiból ill. netes keresgetésekből válogattam pár mintát és én is rajzolgattam. Kevertem a  mintákat. Nagyon tetszenek. Bár én még nagyon kezdő vagyok a tűzésben /a varrásban is :)/, de jó lenne ezt is egyszer úgy megtanulni, valaki hozzáértőtől. A lapon látható minta egy mix. Megtalálható benne az én három fő motívumom.
Virágok, absztrakt kavalkád, és kiszámítható geometria.



Egyébként ehhez egy speciális toll kellene, majd szerzek valahol. Persze rajzolni nagyon könnyű volt,  de varrni már nem  annyira.



És mentségemre szolgáljon,  ez az anyag sem volt túl jó, mert eleve bordás.

Ha valaki többet tud a zentangle-ról szívesen venném ha írna nekem róla!

4 megjegyzés:

KicsiKató írta...

http://csokifolt.blogspot.com/2011/05/ujabb-kiserlet.html
http://szabonemarika.blogspot.com/2011/08/probalkozas.html
Esetleg náluk tudsz segítséget kérni:)

Kaccat írta...

A karácsonyi terítő nagyon szép!
Milyen türelmed van! Előrajzolod és meg is tűzöd, irigyellek! :D

Medora írta...

Nagyon szép lett a terítő. Örülök, hogy a nagyfiú is ír, olvasni fogom a kalandjait. Köszönöm, hogy hirdeted a játékomat!

KeyQuilter írta...

Love the Zentangle designs too, although I haven't drawn any, I have quilted some. I did mookas on one, you can see pics by scrolling down a week or so ago on my blog heirloomquilting.blogspot.com .Merry Christmas!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...