2012. március 14., szerda

FMQ challeng márciusi próbálkozás

Az e havi feladat tulajdonképpen gyakorlás. Ezt egyébként is sűrűn teszem. Nagyon sok inspiráló ötletet látok a résztvevők munkái között, ami tetszik, mindet kipróbálom. Aztán az egyik sikerül a másik kevésbé. Én még bajban vagyok a tér teljes kitöltésével és nem is nagyon tetszik amikor 5-6 fajta tűzésfajta van összekeveredve. Pláne ha nem is mennek egymáshoz a minták. Na de majd belejövök!


Először kipróbáltam az új színváltós cérnámat, ami 50 vastagságú. Nagyon jól néz ki az eredmény, imádom a színváltós cérnákat.


Jól látszik a több elem variálása, de a közte lévő üres teret is ki kellett volna tölteni ami nem megy egyelőre. Ezt a szendvicset 100 g-os flízzel béleltem, valami régi maradék volt. Szerintem nagyon vékony, jobban tetszenek a domborúbbá váló minták. 
Lehet, hogy még próbálkozom majd valamivel. 

Nekikezdtem egy Op-art faliképnek is, ha lesz valami érdemleges előrehaladás,  akkor megmutatom!




Ehhez mit szóltok, hogy tetszik?  Ez lenne a shop logója! 


7 megjegyzés:

GloriArt írta...

ÓÓÓÓÓÓÓ!ezek a tűzések,és a színváltós cérna...hát!:)
Nekem tetszik a logó!

Joan írta...

I do love what you have done. You have been busy

Timoka írta...

Szia,
Nézz be a blogomba, vár rád ott valami! :) (timoka23.blogspot.com)
Timoka

Kelly írta...

Your quilting is stunning!

Denise :) írta...

Szerkesztése, a bolt logóját nagyszerű! Szeretem a megjelenés is. És a FMQ jön mentén szépen! Szeretem az arca, és uralkodj "szellemének! :)

Ábrahámné Éva írta...

A tűzések gyönyörűek !
Shop lógó szuper ,jó ötlet !

The Nifty Stitcher írta...

Hi Edit. Your quilting is looking really good. all that practice is paying off. Thanks for linking up with TGIFF.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...