2012. március 4., vasárnap

Kerülgetem, kerülgetem....

Már egy ideje ezeket az "apró fecniket" amik nem is annyira aprók, még a spirál terítő maradék anyagjaiból szabtam. Már korábban is rakosgattam őket, de most egy ideje pihenőn voltak. Ma újra elővettem és megvarrtam!


Már száz variációban össze voltak rakva, végül úgy döntöttem, hogy az egészből egy futó terítőt csinálok.


Eddig itt tartok, de még mindig nincsen készen mert még bélelni és hátlapolni kell. Erre már nem volt időm, mert a varrószobán fotóstúdióvá alakult délutánra. Úgy döntöttem, hogy minden egyes terméket ami kapható lesz a shopban én fényképezek le. Hát nem kis feladat volt. Több órányi guggolás, térdelés, kicsavart pozícióban görnyedés után megállapítottam, hogy a fotósoknak sem olyan könnyű az életük. És még fele sincs készen. Na de a képek jól sikerültek, ez a lényeg.

Ja és készen van a múltkor elkezdett bögreszőnyeg párja is. Most egy másik technikával tűztem a tollat, meghúztam illanó filccel a fő vonalat és onnan indítottam a tollakat jobbra majd balra. Szerintem így még szebb lett, vagy csak a gyakorlat miatt szebb.


Megrendeltem Amerikából az első adag gyönyörű előrevágott szöveteket. Már alig várom, hogy a kezemben tartsam őket és azokat is lefotózzam!

Addig is:

5 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon szép a tűzésed!
Igen bekukkantottam, csak még nem volt időm elmerülni benne! :-) Jó lesz! :-)

Böbe Morzsák írta...

De, szép!Gyönyörűen megy már Neked a tűzés. Mi nem merjük még felvállalni a haladó tanfolyamat.

Zsigvica írta...

Nagyon szép lett, nekem még mumus a tűzés.

Kaccat írta...

Nagyon klassz lett a futó és a bögrealátét is.
Hát igen, a fényképezés nem egyszerű feladat :-) Aztán még a képek szerkesztése... :D De egyszer kell csak jól megcsinálni, utána már csak az újdonságokat kell fényképezni.

Denise :) írta...

Your feathers look terrific! You've been bitten by the bardello bug, haven't you?! Lovely work, Edit! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...