2012. október 6., szombat

A nehezén már túl vagyok

legalábbis ami a szabást illeti..Az összevarrt csíkokat /80 x 140 cm/ keresztbe felszabtam. Nem volt egy egyszerű mutatvány, féltem, hogy simán a vágólappal nem lesz egyszerű a szabás és a beállítás, de szerintem elég jó lett. A legkisebb csík 3/4 inch, a legnagyobb 2,3/4 inch.
Aztán mindent beborítottak a "vasarely" csíkok a szobában. Már így egymásmellé rakva is szép.


És a hely nem volt elég, még a vasalódeszkára is jutott.


Most már az összevarrás stádiumában vagyok. Varrás, vasalás stb.


Maradt némi sárga anyagom amivel a sarkokat kellene még kitölteni valami negyedcsillag alakzattal.

Szép alkotós októbert mindenkinek!

Edit

Ha van időd nézz be a shopba, új színű sújtások érkeztek. Hamarosan tovább bővül a kínálatunk divatáru és fehérnemű témakörben!



2 megjegyzés:

Kaccat írta...

Minden elismerésem, már nagyon várom a végeredményt!
Hihetetlen munka van már benne eddig is!

Éva írta...

Óriási munka lehet egy ilyen nagy felület összevarrása illesztése! Nagyon szép!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...