2012. november 16., péntek

FMQ novemberi feladat

Nem más volt mint a spirál varrása. Ez amennyire egyszerűnek tűnik annyira bonyolult. Nagyon sok gyakorlást igényel. Számomra legalább is nehéz minden egyes darabnál ugyan azt a méretet eltalálni és ugyan olyan távolságot tartani. Megpróbáltam, de direkt nem is egyforma spirálokat készítettem, hanem teljesen különbözőeket. Ilyen lett elsőre:







Mivel a mintát eleve ezzel alakítottam ki és sötéttel varrtam ezért az egyenetlenségeket is nagyon kihozza. Persze ha háttérként egy színazonos cérnával készítettem volna talán jobban tetszene.



9 megjegyzés:

Kaccat írta...

azta, nekem nagyon tetszik! Már a listában kicsiben rögtön láttam, hogy nagyon klassz!
Nézegesd messzebbről, szerintem csodás az összhatás, persze mikor az ember pár centiről nézi tűzés közben biztos látszanak a hibák, de ez a látványról szól :-)

Névtelen írta...

Hú, ez nagyon jó lett! Szép! Ahogy elnézem, ezt tényleg nem lehet egyszerű ilyen szépen megvarrni, gratulálok! -)

Ábrahámné Éva írta...

Gyönyörűűűűűűűű!
Sokan szeretnénk ilyen
;apró hibákkal;
tűzni!

Carrie P. írta...

love how you used the fmq challenge to make the tree. well done!

Rebecca Grace írta...

I LOVE how you quilted spirals in your tree branches! It's beautiful!

In stitches and seams írta...

wonderful tree!!I just love how you did the branches and leaves...
in stitches

Jacqueline Bahí írta...

Me gusta mucho este árbol. Te ha quedado realmente espectacular.

SewCalGal írta...

I love your tree with spiral free-motion quilting. Very artistic and an inspirational use of spirals too. Love it!

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

Raewyn írta...

Fun idea - your spoirals are great!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...